تعمیر دستگاه اسکن اثر انگشت

تعمیر دستگاه اسکن اثر انگشت

تعمیر دستگاه اسکن اثر انگشت – تعمیر  برد الکترونیکی دستگاه اسکن اثر انگشت DERMALOG در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می پذیرد.

اثر انگشت Fingerprint

اثر انگشت هر فردی منحصر به فرد می باشد به همین دلیل اثر انگشت توسط سازمان های مجری قانون ، مجوز های حرفه ای نظیر : مشاوران مالی ، مشاوران املاک ، پزشکان ، پرستاران و … جمع آوری و نگهداری می شوند.

دستگاه اسکن اثر انگشت

دستگاه اسکنر اثر انگشت ، نوعی فناوری امنیتی بیومتریک است که اثر انگشت افراد را با ترکیب تکنیک‌ های سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری شناسایی و احراز هویت می کند.هنگامی که فردی جهت ثبت اثر انگشت ، انگشتان خود را روی صفحه شیشه ای پنل قرار می دهد ، اسکنر نور درخشانی را می تاباند تا تصویر دریافتی از اسکن را ثبت کند.

در دستگاه اسکن داده های منحصر و ویژگی های خاص هر اثر انگشت فیلتر شده و به صورت یک الگوریتم ریاضی  ذخیره می شود.

اسکنر اثر انگشت جهت شناسایی ، افزایش کارایی ، امنیت بیش تر و ثبت سریع افراد به کار می رود . امروزه در بسیاری از لب تاپ ها ، گوشی های هوشمند، بانک های آن لاین و در های اتوماتیک از این تکنولوژی استفاده می گردد.

انواع دستگاه اسکن اثر انگشت

 اسکنر اثر انگشت اولتراسوند  ، به کمک  سیگنال Ultrasound به ثبت اثر انگشت می پردازد . این اسکنر نیازی به تماس مستقیم با انگشت ندارد و قادر به ثبت اثر انگشت به صورت سه بعدی ۳D می باشد.

اسکنر حرارتی یکی دیگر از دستگاه های اسکن اثر انگشت می باشد که از گرما برای اندازه گیری دما بین برجستگی های اثر انگشت استفاده می کند.

اسکنر خازنی ، نمونه دیگری از دستگاه های اسکن اثر انگشت است که شکاف های بین برجستگی انگشتان ما را اسکن می کند.

در اسکنر های نوری ، دیود های ساطع کننده نور یک نمونه دیجیتالی از اثر انگشت را ارائه می دهند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *